Szkolimy z pasją
Szkolimy od ponad 15 lat na terenie całego kraju. Dzielimy się wiedzą na szkoleniach otwartych oraz w ramach zamkniętych grup szkoleniowych. Prześlij nam zapytanie a przeanalizujemy zakres i stworzymy program dostosowany do potrzeb rozwoju Twoich pracowników.
Corel DRAW
Szkolenie podstawowe
Cele szkolenia
Kurs zaplanowany jest jako warsztat praktyczny, w czasie którego każda nowa partia materiału poprzedzona jest wstępem teoretycznym.
Profil słuchacza
Kurs skierowany jest do fotografów, ilustratorów, projektantów oraz osób nie posiadających wykształcenia plastycznego, chcących jednak poznać możliwości programu CorelDraw.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi systemu Windows.
Czas trwania
2 dni po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
Podstawowe operacje w programie
- Otwieranie i zapisywanie plików
- Typy formatów graficznych
- Importowanie i eksportowanie plików
- Wielkość i rozmiar obszaru roboczego
- Linijki i orientacja strony
- Poruszanie się po stronie rysunku
Nawigator
- Szybki wybór powiększenia
- Narzędzie lupa i dłoń
- Narzędzie wskaźnik
- Kadrowanie
Narzędzia służące do rysowania obiektów i krzywych
- Rysownie obiektów: prostokąt, elipsa, wielokąt itd.
- Rysowanie krzywych za pomocą narzędzi: rysunek odręczny, krzywa Beziera, pisak
- Użycie narzędzi: środki artystyczne, łamana, wymiary itd.
Praca z krzywymi
- Przekształcanie obiektów w krzywe
- Zmiana kształtu za pomocą narzędzia kształt
Praca na węzłach
- Automatyczne zamykanie krzywej
- Praca z narzędziami: nóż, gumka, pędzel rozmazujący, pędzel chropowaty
Praca z tekstem
- Tekst ozdobny – edycja tekstu
- Dopasowywanie tekstu do ścieżki
- Tekst ozdobny a tekst akapitowy
- Tworzenie przepływu tekstu akapitowego
Praca na obiektach
- Narzędzie pipeta
- Sposoby wypełniania obiektów
- Wypełnianie interakcyjne i siatkowe
- Kopiowanie, duplikowanie, klonowanie i wycinanie obiektów
- Transformacja obiektów
- Wyrównanie i rozkład obiektów
- Grupowanie i łączenie obiektów
- Praca na warstwach
Tworzenie Efektów
- Metamorfoza
- Obrys
- Zniekształcenie
- Cień
- Obwiednia
- Głębia
- Przezroczystość
Grafika rastrowa – mapy bitowe
- Rozdzielczość i rozmiar map bitowych
- Połączenie grafiki wektorowej i rastrowej w oknie rysunku
- Sposoby modyfikacji i obróbki map bitowych
- Trasowanie map bitowych
- Wykorzystanie nabytych umiejętności w samodzielnych projektach
Umiejętności
Uczestnik pozna podstawowe możliwości pracy z grafiką wektorową. Po ukończeniu kursu uczestnik powinien umieć samodzielnie zaprojektować i wykonać własne, ogłoszenia, wizytówki, reklamy.
1200 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
1490 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
Corel DRAW
Szkolenie zaawansowane
Cele szkolenia
Kurs zaplanowany jest jako warsztat praktyczny, w czasie którego każda nowa partia materiału poprzedzona jest wstępem teoretycznym.
Profil słuchacza
Celem szkolenia jest zapoznanie się z zaawansowanymi funkcjami programu CorelDRAW. Program zajęć nastawiony jest zarówno na poznanie nowych funkcji programu, jak i utrwalenie wiadomości z zakresu obsługi typowych narzędzi.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi systemu Windows.
Czas trwania
2 dni po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
Zaawansowane techniki pracy
- Praca z liniami pomocniczymi
- Praca w różnych widokach
- Praca na warstwach
- Tworzenie własnych styli, palet kolorystycznych, biblioteki obiektów
- Praca z różnymi modelami barwnymi – zastosowanie
- praca z szablonami
Importowanie/eksportowanie dokumentów
- Współpraca CorelDraw z innymi programami graficznymi
- Otwieranie i importowanie i edycja innych formatów wektorowych (Illustrator, AutoCAD)
- Praca z elementami rastrowymi.
- Wektoryzacja obiektów rastrowych
Techniki rysowania
- Siatka, prowadnice – sposoby szybkiego tworzenia własnych szablonów
- Przykłady zastosowań konkretnych rozwiązań projektowych
Praca z oknami dokowanymi
- Właściwości
- Menadżer obiektów
- Historia
- Efekty
- Transformacje
- Kształtowanie
- Kolor
Praca z teczką podręczną
- Wstawianie obrazków ClipArt
- Modyfikacja obrazków ClipArt
Zaawansowana praca z tekstem
- Praca z tekstem akapitowym
- Tworzenie złożonych ramek tekstowych
- Praca z narzędziami językowymi
- Zaawansowane techniki tworzenia tekstów ozdobnych
Automatyzacja zadań w CorelDraw
Przygotowanie dokumentu do druku
- Ustawienia ogólne, style drukowania, drukowanie do pliku
Umiejętności
Po zrealizowanym szkoleniu każdy powinien być w stanie swobodnie pracować w CorelDRAW tworząc zaawansowaną grafikę.
Photoshop
Szkolenie podstawowe
Cele szkolenia
Kurs zaplanowany jest jako warsztat praktyczny, w czasie którego każda nowa partia materiału poprzedzona jest wstępem teoretycznym.
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy.
Profil słuchacza
Kurs skierowany jest do fotografów, ilustratorów, projektantów oraz osób nie posiadających wykształcenia plastycznego, chcących jednak poznać możliwości programu do obróbki obrazu Adobe Photoshop.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi systemu Windows.
Czas trwania
2 dni po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
Podstawy grafiki
- Różnice pomiędzy grafiką rastrową i wektorową
- Podstawowe modele barw
- Formaty zapisu grafiki rastrowej
- Kompresja
- Rozdzielczość obrazu
Skanowanie
- Dobór rozdzielczości w zależności od potrzeb
- Kadrowanie
- Dobór parametrów skanowania
Obszar pracy w programie Adobe Photoshop
- Zapoznanie z interfejsem użytkownika,
- Paleta narzędziowa
- Pasek opcji narzędzi
- Korzystanie z palet i dostosowanie ich do potrzeb
- Korzystanie z menu kontekstowego
- Ustawienia preferencji
Praca z dokumentem
- Otwieranie i zapisywanie zdjęć
- Tworzenie nowych obrazów
- Wyświetlanie informacji na temat pliku
- Dodawanie adnotacji do obrazka
- Powiększanie obrazka i nawigacja po obrazie
- Korzystanie z warstw
Warstwy
- Tworzenie obrazka z warstwami
- Grupowanie warstw
- Używanie palety Warstwy
- Przenoszenie i wyrównywanie zawartości warstwy
- Edycja warstw
- Tworzenie grup odcinania
- Określanie atrybutów warstwy
- Używanie okna Styl warstwy, edycja stylu
- Określanie opcji mieszania warstw
- Tworzenie i edycja konturów
- Ukrywanie części warstwy
- Używanie warstwy dopasowania lub warstwy wypełnienia
- Zarządzanie obrazkami z warstwami
Podstawowe operacje na obrazie
- Histogram zdjęcia
- Zmiana parametrów zdjęcia (wysokość, szerokość rozdzielczość)
- Praca z kolorem (tryby i przestrzenie, kanały i głębia bitowa)
- Zmiana kontrastu i jasności
- Tworzenie własnych obrazów z zastosowaniem palety narzędziowej
- Zaznaczanie obszarów obrazka
- Operacje na zaznaczeniach
Praca z tekstem
- Formatowanie znaków i akapitów
- Dzielenie i justowanie
- Praca z warstwami tekstowymi
- Kompozycja
Umiejętności
Uczestnicy kursu Photoshop poznają różnice pomiędzy grafiką rastrową i wektorową, różne modele barw oraz sposoby i formaty zapisu zdjęć. Nauczą się posługiwać Programem Adobe Photoshop w sposób narzędziowy. Poznają zasady wykonywania kompozycji graficznych przy użyciu podstawowych narzędzi omawianego programu. Osiągną stopień kreatywnego posługiwania się programem.
1400 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
1690 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
Photoshop
Szkolenie zaawansowane
Cele szkolenia
Kurs zaplanowany jest jako warsztat praktyczny, w czasie którego każda nowa partia materiału poprzedzona jest wstępem teoretycznym.
Profil słuchacza
Kurs przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych poznaniem programu Adobe Photoshop na poziomie zaawansowanym, a także: twórców stron WWW, plastyków fotografów, pracowników poligrafii.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymaga się znajomości teoretycznych i praktycznych podstaw grafiki rastrowej zawartych w kursie Adobe Photoshop – szkolenie podstawowe.
Czas trwania
2 dni po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
Obszar pracy w programie Adobe Photoshop
- Interfejs użytkownika,
- Paleta narzędziowa, korzystanie z palet
- Opcje narzędzi
- Menu kontekstowe
- Ustawienia preferencji
- Warstwy
Warstwy
- Tworzenie obrazka z warstwami
- Grupowanie i edycja warstw
- Paleta Warstwy – zastosowanie
- Przenoszenie i wyrównywanie zawartości warstwy
- Grupy odcinania
- Określanie atrybutów warstwy
- Styl warstwy – edycja stylu
- Mieszanie warstw
- Kontury
- Ukrywanie części warstwy
- Warstwy dopasowania, warstwy wypełnienie – zastosowanie
- Obrazki z warstwami
Zaznaczanie
- Zmiana obszaru zaznaczenia
- Przesuwanie, kopiowanie i wklejanie zaznaczeń i warstw
- Funkcja przeskakiwania
- Zapisywanie i wczytywanie zaznaczeń
- Usuwanie zaznaczeń i niepotrzebnych pikseli z zaznaczenia
- Wydzielanie obiektu z tła
Rysowanie
- Rysowanie i malowanie
- Rysowanie kształtów i ścieżek
- Używanie narzędzi kształtów, narzędzi grupy Pióro
- Rysowanie kształtów nakładających się
- Używanie palety Ścieżki
- Edycja ścieżek
- Zarządzanie ścieżkami
- Konwertowanie pomiędzy ścieżkami i krawędziami zaznaczenia
- Dodawanie koloru do ścieżek
Stosowanie filtrów do efektów specjalnych
- Używanie filtrów
- Tworzenie efektów specjalnych
- Przyspieszanie działania filtrów
- Wybór filtra
- Filtry: artystyczne, rozmycie, pociągnięcia pędzla, zniekształcenie, szum, piklowanie, rendering, wyostrzanie, szkic, stylizacja, tekstura, wideo, pozostałe filtry, digimarc, efekty świetlne
Tekst
- Tworzenie tekstu
- Warstwy tekstowe – zastosowanie
- Formatowanie znaków i akapitów
- Dzielenie i justowanie
- Kompozycje – zastosowanie
Tworzenia stron internetowych – informacje wstępne
- Przykładowa grafika
- Tworzenie, przeglądanie i edycja odcięć
- Określanie opcji odcięć
- Zaznaczanie i zmiany map obrazków
- Webowe galerie zdjęć
Automatyzacja pracy w Photoshop
- Paleta Zadania
- Nagrywanie i odtwarzanie zadań
- Opcje odtwarzania
- Edycja i zarządzanie zadaniami
- Przetwarzanie wsadowe
- Droplety
- Polecenia automatyzacji
Tworzenie animacji
- Tworzenie animacji
- Warstwy animacji
- Przeglądanie i optymalizacja animacji w Photoshopie
- Zapisywanie animacji
- Otwieranie i importowanie plików animacji
Umiejętności
Uczestnicy poznają zaawansowane metody przetwarzania grafiki rastrowej. Poznają zasady sporządzania grafiki przeznaczonej do prezentacji na ekranach monitorów jak i profesjonalnych wydruków takich jak offset lub sitodruk. Nauczą się sporządzania animowanej grafiki przygotowanej i zoptymalizowanej do wykorzystania na stronach WWW. Osiągną stopień kreatywnego posługiwania się omawianym programem.
Google Ads
Szkolenie podstawowe
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obsługą programu Google Ads (AdWords), a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google
Profil słuchacza
Szkolenie skierowane jest do:
- specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR,
- właścicieli firm,
- osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
- osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
- oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru Google Ads (AdWords) i podnieść swoje kwalifikacje.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi systemu Windows.
Czas trwania
1 dzień po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
- Wstęp do Google Ads – omówienie pojęć
- Omówienie struktury konta
- Tworzenie konta i ustawienia płatności (praktyczne)
- Planowanie kampanii
- Wybór słów kluczowych
- Tworzenie reklam
- Wybór stron docelowych
- Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania (praktyczne)
- Rozszerzenia reklam (praktyczne)
- Wprowadzenie do Wyniku Jakości
- Ustawianie konwersji w Google Ads (praktyczne)
- Podstawowa optymalizacja kampanii (praktyczne)
- Wprowadzenie do sieci reklamowej Google
- Tworzenie kampanii na sieć reklamową (praktyczne)
Umiejętności
Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę o podstawowych możliwościach Google Ads i będzie mógł bez problemu poruszać się po koncie reklamowym, które sam stworzy oraz przygotowywać reklamy dla wybranych grup docelowych. Szkolenie rozwija umiejętności przydatne w szkoleniu zaawansowanych Google Ads.
980 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
1190 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
Google Ads
Szkolenie zaawansowane
Cele szkolenia
Celem jest przybliżenie tej formy reklamy osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanię, pracują w marketingu lub np. kontrolują pracę agencji odpowiedzialnej za promocję ich firmy.
Profil słuchacza
Szkolenie skierowane jest do:
- specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR,
- właścicieli firm,
- osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
- osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
- oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru Google Ads (AdWords) i podnieść swoje kwalifikacje.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi systemu Windows oraz uczestnictwo w szkoleniu Google Ads – szkolenie podstawowe.
Czas trwania
1 dzień po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
- Charakterystyka użytkowników
- Integracja konta Google Ads z kontem Analytics (praktyczne)
- Zaawansowana optymalizacja struktury konta (praktyczne)
- Zaawansowana optymalizacja słów kluczowych (praktyczne)
- Optymalizacja pod kątem zakładanych celów (praktyczne)
- Zaawansowane aspekty Wyniku Jakości
- Optymalizacja sieci reklamowej (praktyczne)
- Remarketing (sieć reklamowa i wyszukiwania) (praktyczne)
- Reklama z listą produktów dla e-commerce
- Reklamy Wideo w obrębie YouTube (praktyczne)
- Reguły automatyczne (praktyczne)
- Zarządzanie kampaniami w edytorze Google Ads (praktyczne)
- Zarządzanie wieloma kontami – MCK
- Reklamy GSP (Gmail Sponsored Promotions)
Umiejętności
Dzięki zdobytej wiedzy uczestnik będzie potrafił tworzyć i prowadzić kampanie w sieci reklamowej, analizować podejmowane działania promocyjne i optymalizację wydatków na kampanie oraz w sposób praktyczny wykorzystywać narzędzia Ads Editor oraz narzędzia automatyzujące (reguły automatyczne i skrypty). Będzie potrafił także skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google Ads, kontrolować i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym oraz osiągać trwałą przewagę nad konkurencją. Będzie umiał reklamować się także na Gmailu oraz wykorzystywać Google Display Network.
Marketing w biznesie
Szkolenie rozszerzone w zakresie mediów społecznościowych
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest wprowadzenie w podstawy marketingu biznesowego, wskazanie odpowiednich kierunków komunikacji z klientem oraz kryteriów ich doboru w zależności od określonej grupy docelowej. Szkolenie rozszerzono o marketing cyfrowy, który uzupełnia podstawowe obszary marketingu biznesowego.
Profil słuchacza
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, specjalistów ds. marketingu/ reklamy/PR, oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru nowoczesnego marketingu.
Wymagania wstępne
Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi systemu Windows i własny laptop.
Czas trwania
1 dzień po 8 godzin lekcyjnych
Wiedza teoretyczna i praktyczna
Marketing w biznesie
- Wprowadzenie
- Analiza otoczenia
- Analiza konkurencji
- Analiza klientów
- Promocja firmy
- Marketing internetowy
Umiejętności
Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę o podstawowych narzędziach marketingowych i sposobie ich najlepszego doboru w odniesieniu do grupy docelowej. Będzie również potrafił skutecznie wybrać kanały komunikacji z klientem (również cyfrowe) i zarządać nimi w celu dostosowania swojej oferty na potrzeby klienta.
880 zł
Wartość netto za osobę, do kwoty należy doliczyć podatek VAT 23%
Realizowane cele
Podstawą każdego z warsztatów czy szkoleń jest podniesienie kompetencji i umiejętności uczestników.
- Zwiększenie kompetencji
- Podniesienie umiejętności praktycznych
- Zdolność do samodzielnej realizacji działań